Løst Baseraping

En tråd i 'Generell Battlefield diskusjon' startet av Lashina, 26 Sep 2014.

1. Lashina

Lashina
    Expand Collapse
    Member

Ble medlem:
    14 Okt 2013
    Antall liker mottatt:
    11
    Spørsmål an gåen hvor langt opp opp motstanderen kan gå opp på bakken i sørenden av kartet? Halveis eller opp til husene kanskje?

Det gjelder for den sørlige basen på Haina Resort? Lar vi dem gå opp på bakken som på kartet eller?[​IMG]

2. Google Adsense

Google Adsense
    Expand Collapse

3. VeloViking

VeloViking
    Expand Collapse
    Administrator
    Staff Member ServerAdmin

Ble medlem:
    20 Jul 2005
    Antall liker mottatt:
    109
    Regelen er vel nærmeste base tror jeg.

Lashina liker dette.
  4. tabmy

tabmy
    Expand Collapse
    Moderator
    Staff Member Moderator ServerAdmin

Ble medlem:
    23 Des 2013
    Antall liker mottatt:
    27
    Jeg pleier å ta det litt på skjønn. Med dette mener jeg at det burde være lov for fiendelaget (China her) å ta ut eventuelle snipere som står og camper, så fremt de går tilbake og capper flag når det ikke er flere igjen oppe på åsen. Om de derimot blir stående der oppe, og kanskje til og med snur seg, for å skyte mot uncap, vil det bli gitt advarsel før de blir kastet ut. Dette har fungert bra, og de aller fleste snipere blir fort nok tatt hånd om.

Det er et noe større problem på hardcore, da spotting fungerer litt annerledes, men har ikke gitt merkbare reaksjoner på spillerne. Kan ikke si jeg har fått noen spesielle klager, annet enn de vanlige "sniper på hardcore"-klagene.

VeloViking liker dette.
  5. Lashina

Lashina
    Expand Collapse
    Member

Ble medlem:
    14 Okt 2013
    Antall liker mottatt:
    11
    Som på kartet over mener jeg at Kina skulle kunne gå så langt sør som mulig, men de ha rike lov å skyte direkte mot basen de ikke kan ta eller "gå" til.

Står de på bakketoppen der er det grei at de skyter mot punkt A for alldel.

Del denne siden