Fornyelse av bf4 server?

En tråd i 'Annonseringer' startet av VeloViking, 18 Mar 2016.

?

Skal vi fornye BF4 serveren vår?

1. Ja

11 stemme(r)
    100,0%
  2. Nei

0 stemme(r)
    0,0%
  1. VeloViking

VeloViking
    Expand Collapse
    Administrator
    Staff Member ServerAdmin Støtter NBFC

Ble medlem:
    20 Jul 2005
    Antall liker mottatt:
    109
    Hei alle sammen,

er det fremdeles interessant med fornyelse av serveren vår, eller er tiden inne for å la den gå?

Mine pc-er som er brukt til seeding er kaputt, det er få eller ingen andre som virker interessert i å starte serveren, så derfor kommer nå spørsmålet. Min interesse har ikke vært tilstede heller i det siste.

Det dukket også opp noen problemer med skriptene til admin verktøyet som ikke har noen naturlig forklaring, så kanskje vi skal ta det som et tegn?

Vi har jo hatt et bra kjør siden BF4 kom ut, med 422 604 unike spillere som har vært innom våre servere! :D

Kom med tilbakemelding!

Mvh,
    Tommy

2. Google Adsense

Google Adsense
    Expand Collapse

3. VIKINGMAN-DEADs

VIKINGMAN-DEADs
    Expand Collapse
    Member

Ble medlem:
    2 Mar 2014
    Antall liker mottatt:
    19
    jeg synes serveren skal fortsette,men mulig setta den på hardcore mulig det kommer flere innpå da ,da blir det jo lettere å kille mulig folk liker det mere ,og det er jo velldig mange lave rankede folk som er på .så det blir jo lettere for dem også,kingsabaton og uflaks-kongen syns det er en god ide.og mulig gjøre so det bytter på innfanteri i en runde og kjøretøy neste 100% att det kommer mye folk på da :)

Arcticbeer liker dette.
  4. (VALH)Shaitforbrains

(VALH)Shaitforbrains
    Expand Collapse
    New Member

Ble medlem:
    20 Mar 2015
    Antall liker mottatt:
    0
    JA! sett den opp igjen! jeg begynte å spille igjen igår, og det er ikke det samme når man ikke kan komme til serveren her! :(

5. Arcticbeer

Arcticbeer
    Expand Collapse
    New Member

Ble medlem:
    26 Jan 2014
    Antall liker mottatt:
    9
    Har hatt en liten pause men jeg håper at vi får den opp igjen, blir mye spilling framover nu.
    Er enig med det vikingmann skriver og vi kan jo prøve det. og kun infanteri kjøretøy/båt

6. PsychoArbiter

PsychoArbiter
    Expand Collapse
    New Member

Ble medlem:
    23 Des 2015
    Antall liker mottatt:
    0
    Jeg kan si på hele NHWK sine vegne at vi savner serveren og ønsker den hjertelig velkommen tilbake :D Ingen av oss finner andre servere som vi liker like godt som NBFC =)

7. morphexx

morphexx
    Expand Collapse
    New Member

Ble medlem:
    29 Sep 2013
    Antall liker mottatt:
    10
    Jeg spiller på forskjellige servere og det funker greit, men det er jo lav ping på NBFC sine servere da, og det synes jeg er fint.

Men jeg kjørte en gang en Air Superiority server i Danmark og hadde bra ping der, kanskje det hadde vært et bedre valg å ha en i Danmark slik at man får inn flere som er opptatt av bra ping.

Ellers synes jeg det aller viktigste på en server er bra balansering av lagene, det er kjipt å høre folk på motstander-laget med lite skills som sier GG, EZ og så videre når de vinner 600-0.

Del denne siden