No active radar!

En tråd i 'Tilbakemeldinger & Rapporter' startet av VeloViking, 22 Jan 2015.

?

Er det greit å forby Active Radar?

1. Ja

66,7%
  2. Nei

33,3%
  1. VeloViking

VeloViking
    Expand Collapse
    Administrator
    Staff Member ServerAdmin

Ble medlem:
    20 Jul 2005
    Antall liker mottatt:
    109
    UCSFkfN.png "No Active Radar" er gjeldende på alle våre servere f.o.m 22.01.15!

Siden vi nå har mulighet til å begrense bruken av Active Radar på AA og Jet, så vi valgt å forby bruken av dette.

Active Radar har vært en stor plage fra dag 1 i BF4, og synes dette er på høy tid, så det ihvertfall er en liten sjans for å fly heli igjen, uten å bli skutt ned i løpet av 2 sek fra andre siden av mappet.

Håper alle er enige i avgjørelsen? Hvis ikke si ifra hvorfor vi ikke skal forby Active Radar!

Mvh,
    Admin - nbfc.no
    Tommy

#1 VeloViking, 22 Jan 2015
    Last edited: 22 Jan 2015
  2. Google Adsense

Google Adsense
    Expand Collapse

3. Eriksendrul

Eriksendrul
    Expand Collapse
    New Member

Ble medlem:
    20 Jan 2015
    Antall liker mottatt:
    5
    Det er helt greit og forby det samtidig som jeg ikke er spesielt glad i servere som skal fjerne innhold fra spillet. Det er ganske få baner som har Anti-Air tanks så det vill jo ikke merkes spesielt uansett om det fjernes eller får bli. Anti-Air er jo nettopp, En maskin som er laget for og være mest mulig effektiv mot fly og helikopter så det at den er "op" mot fly og helikopter er riktig men som sagt så er det ikke så farlig at active radar blir fjernet.

VeloViking liker dette.
  4. VeloViking

VeloViking
    Expand Collapse
    Administrator
    Staff Member ServerAdmin

Ble medlem:
    20 Jul 2005
    Antall liker mottatt:
    109
    Helt enig i at ting ikke bør fjernes, men derimot vil jeg også prøve å balansere spillet.

Synes ikke det blir riktig at man kan stå i egen base å skyte over i fiende-basen f.eks.

5. Eriksendrul

Eriksendrul
    Expand Collapse
    New Member

Ble medlem:
    20 Jan 2015
    Antall liker mottatt:
    5
    Ja jeg ser den, Nå er ikke anti air det jeg spiller mest uansett så for min del er det ikke noe problem og fjerne det, ikke kjører jeg jet eller helikopter heller. Og ja det er irriterende om noen står med AA der fienden ikke har mulighet til selv og gå/kjøre og kan kun ta`s ut med jet.

VeloViking liker dette.

Del denne siden